Αναδημοσίευση από εδώ.
Οκτώβριο του 2015 πραγματοποιήθηκε η περίφημη ασφαλτόστρωση στην Χρυσοστόμου Σμύρνης. Η μήπως καλύτερα να λέγαμε η πίστα πατινάζ ;
Πραγματικά παίρνει το βραβείο του χειρότερου δρόμου στο Βύρωνα με διαφορά, μια στενάκια με ασφαλτόστρωση δεκαετίας έχουν καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης.
Στο μεγαλύτερο μέρος του δρόμου η άσφαλτος είναι ίδια με γυαλί και στην κυριολεξία αντανακλά κιόλας, δυστυχώς με σχεδόν ίδιες ιδιότητες με το γυαλί, επικίνδυνες για τα αυτοκίνητα που διέρχονται.
Ο Δρόμος γλιστρά σε τέτοιο βαθμό που στην στάση του Δημαρχείου το λεωφορείο μόλις σταματάει στην στάση οι ρόδες πριν ακινητοποιηθούν πλήρως ολισθαίνουν.
Δεν επίβλεψε κανένας από την δημοτική αρχή το έργο της ασφαλτόστρωσης η μάλλον της καταστροφής του δρόμου;
Ουσιαστικά μιλάμε για μία τεράστια κακοτεχνία και έναν δρόμο που έχει μετατραπεί σε επικίνδυνο.
Διαβάζουμε στην αναγγελία του έργου:
"Θα κατασκευαστεί νέα ασφαλτική, αντιολισθηρή στρώση κυκλοφορίας, πάχους 4cm, με «ψυχρό» επίστρωμα".
Ρωτήσαμε μηχανικό λοιπόν για την αρτιότητα του έργου και τις ψυχρής οικολογικής επίστρωσης και πήραμε την εξής απάντηση.
"Η πίσσα είναι πίσσα, δεν υπάρχει οικολογική και μη οικολογική.
Το γεγονός ότι εφαρμόστηκε ψυχρή επίστρωση δεν σημαίνει ότι είναι και φιλική προς το περιβάλλον.
Οι ασφαλτοστρώσεις για να είναι αντιολισθητικές θα πρέπει να γίνονται με γρανίτη που είναι ο πλέον ανθεκτικός και συνιστώμενος. Γρανίτες υπάρχουν κατά κύριο λόγω μόνο στη βόρεια Ελλάδα και φυσικά είναι ακριβότερος. Ο ασβεστόλιθος που κατά κόρον χρησιμοποιείται φθείρεται πολύ εύκολα. Πόσο μάλλον αν δεν έχει γίνει και σωστή εφαρμογή της ασφάλτου όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Επ' ουδέν φυσικά δεν μιλάμε εδώ για αντιολισθητική επιφάνεια και ούτε επισκευάζεται. Πρέπει να στρωθεί εξ αρχής."
Μεταφέρουμε ως αίτημα να πραγματοποιηθεί νέα ασφαλτόστρωση επί της Χρυσοστόμου Σμύρνης εντασσόμενη στο ήδη εγκεκριμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων και ανακατασκευών δρόμων του δήμου, πριν έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα.
Απορίας άξιο είναι και η επικάλυψη με το λευκό τσιμέντο. Μόνη εξήγηση που πραγματικά έχει κάποια βάση είναι η μαρτυρία πως ακολουθούσε σε δύο μέρες η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2015 και θα λερώνονταν όλοι πατώντας στην άσφαλτο. Τότε ο εργολάβος είτε από μόνο του είτε καθ' υπόδειξη προχώρησε στην εφαρμογή λευκού τσιμέντου.
Δουλειές του ποδαριού...
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Πηγή: http://vironasipolimas.blogspot.gr - 5 Ιουνίου 2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου