Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Στο «σφυρί» πρώτη κατοικία ολικά ανάπηρου στη Θεσσαλονίκη

Αναδημοσίευση από εδώ.
Κινητοποίηση διαμαρτυρίας στα δικαστήρια της πόλης σήμερα Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου
Νίκος Φωτόπουλος

Με έναν εντελώς τραγικό τρόπο φαίνεται ότι ξεκινάει η ικανοποίηση των τραπεζών για τα «κόκκινα» δάνεια, λίγες μέρες αφότου ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης ξεκαθάρισε από τη συμπρωτεύουσα πως «είναι προϊόν της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς».

Παρ' όλ' αυτά, ο κόσμος είναι έτοιμος να αντιδράσει, τουλάχιστον σε περιπτώσεις χυδαίας αναλγησίας, σαν αυτή που παρουσιάζει η Επιτροπή Δυτικών Συνοικιών της Θεσσαλονίκης και για την οποία σήμερα, Τετάρτη, θα πραγματοποιήσουν κινητοποίηση διαμαρτυρίας στα δικαστήρια της πόλης.

Η υπόθεση ήρθε στο φως από τον άνθρωπο που απειλείται με κατάσχεση της πρώτης κατοικίας του και, όπως καταγγέλλει, παρά τις προσπάθειες να ενταχθεί στον νόμο Κατσέλη, συνάντησε μεθοδευμένες καθυστερήσεις στην έκδοση των απαιτούμενων εγγράφων από τις τράπεζες!

Ο Μιχάλης Π. αναφέρει στην επιστολή του που είδε το φως της δημοσιότητας:

"Την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 16:00 με 17:00 στο Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης είναι ο πλειστηριασμός του μοναδικού ακινήτου που έχουμε τόσο εγώ όσο και η σύζυγός μου. Ένα διαμέρισμα 86 τετραγωνικών μέτρων, δωρεά από τον δάσκαλο πατέρα μου, που αγοράστηκε με δάνειο διάρκειας 40 χρόνων, πριν από 45 περίπου χρόνια.

Είχα μια εταιρία Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. και σαν υπεργολάβος εγκατέστησα τους πομπούς για την ψηφιακή τηλεόραση της ΕΡΤ Α.Ε. και κατασκεύασα το σύγχρονο STUDIO Δ' της ΕΡΤ.

Η ΕΡΤ βρήκε τρόπο να πληρώσει τους υπεργολάβους-ιταλικές εταιρίες και την έκπτωτη εταιρία, αφήνοντας παντελώς απλήρωτη τη δική μου εταιρία. Για το θέμα ενημερώθηκε ο τότε αρμόδιος υπουργός, οι μετέπειτα υπουργοί και το γραφείο του πρωθυπουργού, χωρίς κανένα αποτέλεσμα, παρά μόνο υποσχέσεις.

Για τα έργα αυτά, πήρα δάνεια και έβαλα το σπίτι μου εγγύηση για το κεφάλαιο κίνησης της εταιρίας μου. Αφήνοντάς με απλήρωτο η ΕΡΤ, δενμπορούσα να αποπληρώσω τις υποχρεώσεις μου, και ταυτόχρονα από την πίεση των καταστάσεων αυτών, καταστράφηκε η υγεία μου, αφήνοντάς με ολικά ανάπηρο με πολλά και σοβαρότατα προβλήματα.

Εγώ είμαι ένας ολικά ανάπηρος, με ποσοστό αναπηρίας 85% πιστοποιημένο από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), με πολλά και πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας. Σημειώνω ότι δεν έχω κανένα εισόδημα, ούτε σύνταξη, ούτε και κανένα επίδομα αναπηρίας από πουθενά. Δεν έχω κανένα έσοδο, διότι ενώ κατέθεσα τα δικαιολογητικά και την αίτηση για κρίση από επιτροπή για χορήγηση ποσοστού αναπηρίας για συνταξιοδότηση το 2010, λόγω κατάργησης των επιτροπών και δημιουργίας των ΚΕΠΑ, μου επέστρεψαν με συστημένο τον φάκελο που είχα καταθέσει, ενημερώνοντάς με ότι πρέπει να ξεκινήσω τη διαδικασία αυτή από την αρχή στα ΚΕΠΑ. Τελικά,πέρασα από επιτροπή και πήρα την απόφαση στα τέλη του 2014. Ολα αυτά τα χρόνια που δεν εργαζόμουν, το ταμείο μου, ο ΟΑΕΕ, με χρέωνε με εισφορές και τελικά δεν μου χορήγησαν σύνταξη, λόγω οφειλών!!!!! Επίσης, δεν μου χορηγήθηκε ούτε το πενιχρό επίδομα βαριάς αναπηρίας για τους ίδιους λόγους!!!!

Είμαι πολύτεκνος πατέρας 4 παιδιών, με το ένα από τα παιδιά μου αυτιστικό, ανάπηρο με ποσοστό αναπηρίας 80% πιστοποιημένο από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.)

Έχω μηδενικό εισόδημα, είμαι άπορος με βιβλιάριο απορίας του Δήμου μου, για να μπορώ να έχω τα στοιχειώδη φάρμακα που χρειάζομαι για να κρατηθώ στη ζωή.

Είμαι στη διαδικασία υπαγωγής στον νόμο 3869/2010 Κατσέλη, αλλά οι τράπεζες δεν μου χορηγούν τα απαραίτητα για την υπαγωγή στην προστασία του νόμου αντίγραφα δανειακών συμβάσεων, παρ' όλο το μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής μου από την υποβολή της αίτησης χορήγησης, επικαλούμενες τη συγχώνευση και τη δυσκολία στην αναζήτηση παλιών συμβάσεων.

Το ακίνητο αυτό είναι το μοναδικό μας περιουσιακό στοιχείο, και η τράπεζα το γνωρίζει αυτό. Παρ' όλα αυτά συνεχίζει στον πλειστηριασμό του".

Κατόπιν αυτών, η Λαϊκή Συνέλευση Δυτικών Συνοικιών θα είναι την Τετάρτη 28 Σεπτέμβρη, στις 3.30μ.μ. στο Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης και καλεί με ανακοίνωσή της όλους τους κατοίκους της πόλης και κάθε εργατική, τοπική, νεολαιίστικη και κοινωνικοπολιτική συλλογικότητα «να είμαστε εκεί για να μην επιτρέψουμε στα κοράκια τους τραπεζίτες να αρπάξουν το σπίτι του συμπολίτη μας»

πηγή efsyn

Πηγή: ertopen.com - 28 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου