ΠΟΛΙΤΕΣ του ΒΥΡΩΝΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
Συνεχίζεται από τη δημοτική αρχή η πολιτική υποβάθμισης και απαξίωσή της
Αντί να αναβαθμίσει τη λειτουργία της, να πυκνώσουν τα δρομολόγια, να ξεκινήσει και η δεύτερη γραμμή που σταμάτησε με τα μνημόνια, να συνδεθεί με το Μετρό και την Πανεπιστημιούπολη, η δημοτική αρχή συνεχίζει την υποβάθμιση και απαξίωσή της.
Η Δημοτική Συγκοινωνία ξεκίνησε να λειτουργεί καθημερινά το 2004 με 8 καινούρια λεωφορεία, με 2 γραμμές και 53 στάσεις για να ενώνει κάθε γειτονιά του Βύρωνα. Οι μετακινήσεις είναι δωρεάν. Σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Η μία από τις δύο γραμμές έχει καταργηθεί, κινούνται μόνο τρία λεωφορεία.
Την Παρασκευή 17/6/2016 οι πολίτες που έχουν μάθει να μετακινούνται με τη δημοτική συγκοινωνία, αντίκρισαν αναρτημένη στις στάσεις την παρακάτω ανακοίνωση με την οποία η δημοτική αρχή τους ενημέρωνε ότι: «την Παρασκευή 17/9/2016 & Σάββατο 18/6/2016 η Δ. συγκοινωνία θα διακόψει τα δρομολόγια της λόγω καύσωνα (δεν λειτουργεί ο κλιματισμός) από τις 11.00 έως 16.00. Δευτέρα 20/6/2016 δεν θα λειτουργήσει λόγω της αργίας του Αγ. Πνεύματος.».
Η δημοτική αρχή πρωτοπόρησε και πάλι.
Δυο χρόνια έχουν περάσει από τότε που βρίσκεται στο τιμόνι της διαχείρισης της τοπικής εξουσία και δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να μεριμνήσει ώστε να λειτουργούν όλα τα λεωφορεία, τα περισσότερα σκουριάζουν παρκαρισμένα στην Εργάνη.
Σήμερα για να μην «ταλαιπωρούνται» οι πολίτες από τον καύσωνα η δημοτική αρχή με σεβασμό στους πολίτες και κυρίως τους ηλικιωμένους, βρήκε τη χρυσή τομή σταμάτησε τα δρομολόγια τις ημέρες του καύσωνα. Αντί να μεριμνήσει όπως έχει υποχρέωση έγκαιρα για να υπάρχει ο κατάλληλος κλιματισμός, τα λεωφορεία να κυκλοφορούν και οι πολίτες να εξυπηρετούνται, πρωτοπόρησε και έδωσε εντολή να σταματήσουν τα δρομολόγια.
ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ
Από το πρόγραμμα της Δημοτικής Πρωτοβουλίας "Στάση Βύρωνα" για την "Ποιότητα ζωής μέσα στην πόλη". Η κατάσταση σήμερα:
"Η δημοτική συγκοινωνία, δεν εξασφαλίζει τη σύνδεση της πόλης με τους γειτονικούς σταθμούς του Μετρό και τα γειτονικά Πανεπιστήμια και υπολειτουργεί εξαιτίας της ανεπαρκούς συντήρησης των λεωφορείων και την έλλειψη οδηγών.
- Η Πρότασή μας Ενίσχυση των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς και της δημοτικής συγκοινωνίας με τη σύνδεση της με τους γειτονικούς σταθμούς του Μετρό και της Πανεπιστημιούπολης."
Δεν αποκλείεται η δημοτική αρχή -και οι αστέρες της τοπικής εξουσίας- να έχουν το δικό τους σχέδιο. Όσο θα πλησιάζει ο χρόνος προς τις δημοτικές εκλογές, η συγκοινωνία να αρχίσει να κινείται καλύτερα, μέχρι τότε μπορεί να απαξιώνεται. Εξάλλου ποιος θα θυμάται τότε Μάιος 2019- ότι όλα σήμερα είναι διαλυμένα και υπολειτουργούν;
«Έτσι και αλλιώς τα μνημόνια φταίνε, όχι εμείς που τα εφαρμόζουμε».
ΜΠΡΑΒΟ σας κ. Δήμαρχε,
να συνεχίσετε αυτή την τόσο ευρηματική και προς όφελος των πολιτών, πολιτική σας.
19 Ιουνίου 2016
για ολα αυτα τα ωραια χρειαζονται χρηματα. δεν θεωρω σωστο να ειναι δωρεαν οι δημοτικες συγκοινωνιες και μαλιστα τωρα, που οι δημοι ειναι υπερχρεωμενοι. ουτε θεωρω σωστο, εγω που δεν χρησιμοποιω τη δημοτικη συγκοινωνια , να πριμοδοτω μεσω των τελων που καταβαλλω, οσους τη χρησιμοποιουν δωρεα. οι πολιτες σηκωνουν μεγαλο βαρος της κοινωνικηςς αλληλςγγυης, για να επωμιστουν κι αυτο. ενα μικρο τιμημα θα βοηθουσε τη συγκοινωνια να αναπτυχθει και να καλυψει κι αλλες περιοχες και να γινει και πυκννοτερη.. και πριν λουστω κατηγοριες οτι τα εχω, σας πληροφορω οτι πολλες φορες πηγαινω με τα ποδια για να γλυτωσω το εισιτηριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δημοτικά τέλη εισπράτονται μόνο για ηλεκτροδότηση και καθαριότητα και η Δημοτική Αρχή δεν θεωρούμε πως τα αποδίδει καν για τις υπηρεσίες αυτές. Ως εκ τούτου η Δημοτική Συγκοινωνία δεν επιβαρύνει εσάς ή κάποιον άλλο δημότη.
ΔιαγραφήΘεωρούμε πως οι πολίτες σε ένα κράτος κοινωνικής δικαιοσύνης οφείλουν να απολαμβάνουν βασικές υπηρεσίες δωρεάν (υγεία, παιδεία, μετακινήσεις κ.ά.).
Θεωρούμε επίσης πως οι εργαζόμενοι σήμερα υπερφορολογούνται και οι ροές κρατικών εσόδων δεν επιστρέφουν στην κοινωνική πρόνοια αλλά στη διάσωση του τραπεζιτικού συστήματος.
Η κοινωνία και οι δήμοι πιστεύουμε πως θα πρέπει να διεκδικήσουν χρήματα από τα κρατικά ταμεία για τις κοινωνικές ανάγκες και πως αυτός είναι ένας διαρκής αγώνας.
Η κριτική μας βασίζεται σε αυτές τις απόψεις και δεν θεωρούμε πως η κοινωνική αλληλεγγύη και οι κοινωνικές ανάγκες μπορούν να κρίνονται με βάση κριτήρια ανταποδοτικότητας ειδικά σε μία εποχή που αμύθητα ποσά μετακινούνται μέσω χαριστικών ρυθμίσεων σε επιχειρηματικούς ομίλους, πολυεθνικές και τραπεζιτικό σύστημα.
Βεβαίως, η κάθε άποψη είναι σεβαστή και θεωρούμε πως ο διάλογος για αυτά τα ζητήματα πρέπει να γίνεται από την κοινωνία κυρίως όχι μέσω internet αλλά σε ζωντανές διαδικασίες με χαρακτήρα απόφασής και διεκδίκησης.